fbpx
Szukaj

+48 606301358

Witamy na stronce poświęconej organizowanym wyprawom zdrowotnym i głodówkowym Ekovitaren

Jak się zapisać

on 25 styczeń 2019
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Jak dołączyć do naszych projektów wyjazdowych? Prezentujemy instrukcję i zasady dołączenia do naszych wypraw. Opisujemy tu jak się zarejestrować i zapisać na nasze wyprawy, jak wypełnić formularz zgłoszeniowy, i jakie są wymagane dane a jakie wypełniamy dobrowolnie.

  
Procedura deklarowania chęci wyjazdu na poszczególne wyprawy,  wygląda następująco:
Jeżeli nie mamy konta i nie jesteśmy zarejestrowani na portalu wyprawy.ekovitaren.pl - musimy się zarejestrować, aby uzyskać własne konto i możliwość logowania się do portalu. Tylko posiadanie konta umożliwia zapisy do poszczególnych wypraw. Aby to zrobić należy kliknąć opcję "LOGOWANIE" obok numeru telefonu w górnej części stronki i tam w oknie logowania kliknąć linka "załóż swoje konto". Skierowani zostaniemy do formularza rejestracyjnego gdzie podajemy podstawowe dane: Imię i nazwisko (pełna nazwa), login(użytkownik), hasło, adres mailowy (podajemy 2 razy w celu weryfikacji). Po wykonaniu tych czynności i wysłaniu formularza, na podane konto mailowe przychodzi wiadomość potwierdzająca rejestrację, z podanym linkiem aktywacyjnym który musimy kliknąć, aby zakończyła się prawidłowo procedura rejestracji.
Dopiero po kliknięciu linka przesłanego zwrotnie na podany w rejestracji adres mailowy nasze konto jest już w pełni zaktywowane i gotowe do działania.
Po potwierdzeniu rejestracji mamy już swoje indywidualne konto i możemy dokonać zapisu na interesujący nas projekt wyjazdu. Aby tego dokonać jak również móc wziąć udział w działaniach rozszerzonych na portalu oraz mieć czasem dostęp do informacji nie dostępnych dla osób nie zarejestrowanych, musimy się zalogować.
Klikamy na wspomniany przycisk "LOGOWANIE" wpisujemy swój login i hasło i po zatwierdzeniu mamy już autoryzowany dostęp do portalu. Dopiero po zalogowaniu się pojawia nam się możliwość zapisania na poszczególne wyprawy.
Samo zapisanie się, czy deklaracja udziału w którejkolwiek z wypraw nie jest jednoznaczna że nabieramy statusu uczestnika. Ten status osiągają osoby które jednoznacznie zadeklarują chęć wyjazdu wpłatą depozytu na bilety, koszty wyprawy i będzie to potwierdzone wpłatą na podane konto bankowe. Reguluje to regulamin poszczególnych wypraw, dopasowany do specyfiki każdego projektu. Aby tego zapisu dokonać, klikamy na pozycję menu "ZAPISZ SIĘ" i wpisujemy wszystkie potrzebne informacje. Jeśli jesteśmy zainteresowani załatwieniem ubezpieczenia, oprócz zaznaczenia opcji ubezpieczenie musimy podać w osobnym formularzu niezbędne do ubezpieczenia informacje - PESEL, Adres zameldowania/zamieszkania i czy mamy choroby przewlekłej (wpływa znacząco na wysokość składki ubezpieczeniowej). Wpływ na wysokość ubezpieczenia ma wielkość grupy, wspomniane posiadanie choroby przewlekłej i ew. status ubezpieczenia rodzinnego (rodzice z dziećmi).
Na chwilę obecną zapisy na poszczególne wyprawy realizujemy klikając na odpowiednią pozycję w rozwijanym menu "ZAPISZ SIĘ". Procedura ta może ulec zmianie i wybór być może będzie dokonywał się podczas wypełniania formularza zapisu.
  1. I wybierając jedną z możliwości, deklarujemy swoje preferencje. Formularz ma charakter informacyjny - ma nam pomóc w przygotowaniu się organizacyjnym przebiegu wyprawy na miejscu. Na chwilę obecną jest konieczny aby móc przeszacować zapotrzebowanie na konkretne miejsca noclegowe, możliwości wynajmu skuterów, zrealizowania wspólnych wycieczek w różne atrakcyjne miejsca, w tym połączone z przelotami na inne wyspy czy inne atrakcje na miejscu. Każda wyprawa może być inaczej skonfigurowana i może składać się z różnych elementów składowych, niektóre wersje mogą być tylko elementem przygotowania listy dla np. zakupu biletów i zawierać będą tylko podstawowe, wymagane informacje..
  2. Po wypełnieniu formularza zapisu na jedną z możliwych wypraw i wysłaniu go, możemy korzystając z możliwości platformy komunikacji zorganizowanej na www.forum.ekovitaren.pl wymieniać się informacjami, komunikować w ramach gruypy współuczestników danej wyprawy, zadawać pytania i uzyskiwać odpowiedzi. Tam też można zapisać się do wątku "Propozycje wyjazdów" zaznaczyć subskrypcje i otrzymywać na bieżąco informacje że powstają nowe pomysły i propozycje różnych projektów.
  3. Aby uszanować też i nasz czas - ta forma komunikacji jest najbardziej efektywna i mimo początkowych zakłóceń będzie to główny kanał komunikacji. Pytanie każdej osoby będzie widoczne dla wszystkich, jak również tak widoczne będą odpowiedzi. Pozwoli to na oszczędzenie czasu na indywidualne dyskusje, które nie ukrywamy zajmują nam zbyt dużo czasu. Szczególnie dotyczy to rozmów telefonicznych. Dlatego prosimy bardzo o aktywowanie się na forum i tam zadawanie pytań. Jeśli pojawiły by się jakieś sugestie reorganizacji, zmian, pojawienia się nowych wątków, tematów - prosimy to również sygnalizować na forum. Zalogowanie się pozwala na zmianę, edycję danych podanych w formularzu zapisu na wyprawę - modyfikowanie deklarowanych informacji. Docelowo będzie to potrzebne, aby dopasować, uzupełnić dane dla organizacji wyprawy - np. termin wylotu i powrotu, deklarację udziału w poszczególnych atrakcjach.
  4. Prosimy śledzić forum - tam będą pojawiały się ważne informacje i dyskusje. Zwracamy uwagę na opcję "subskrybuj" dany wątek czy temat - każdy nowy wpis na forum w danym zakresie będzie sygnalizowany powiadomieniem mailowym. To umożliwi nie przegapienie ważnych informacji lub interesujących nas wątków.
  5. Zgromadzone dane są absolutnie ściśle wykorzystywane tylko i wyłącznie do realizacji projektu i w fazie wstępnej nie wszystkie są potrzebne (nie każdy na początkowym etapie ma paszport czy wyraża chęć na ubezpieczenie). Część tych danych selektywnie i zgodnie z wyrażoną wolą przekazujemy tylko i wyłącznie do instytucji celowych, jak biuro podróży lub bezpośrednio przewoźnicy w celu zakupu biletów, firmy ubezpieczeniowe w celu podpisania polisy, różni przewoźnicy w trakcie realizacji projektu ( - np. przy przeprawach promowych, lotniczych, autobusowych potrzebne są listy uczestników z datą urodzenia).

 Poniżej skrótowo w punktach informacje przydatne przy rejestracji i zapisywaniu .

  • Aby zapisać się na wycieczkę należy kliknąć na "STREFA URZYTKOWNIKA" kliknąć na "Załóż konto" i wypełnić formularz rejestracji.
  • Po tym dostaniesz maila z potwierdzeniem o zarejestrowaniu
  • Kliknij na link, który dostaniesz w tym mailu celem potwierdzenia maila i aktywowania konta
  • Po potwierdzeniu linka aktywującego wchodzimy na portal i logujemy podanym przy rejestracji loginem i hasłem
  • Aby zapisać się na wycieczkę należy kliknąć w "Strefie użytkownika" na ZALOGUJ SIĘ i wypełnić login i hasło podane podczas rejestracji
  • Po tym pojawi się u góry w menu odnośnik ZAPISZ SIĘ, który kieruje do formularza, na którym można zapisać się na wycieczkę. Klikamy bezpośrednio w ZAPISZ SIĘ
  • W menu rozwijanym pod przyciskiem :ZAPISZ SIĘ" pojawiają się opcje i wybór wyprawy. Klikamy na interesującą nas i wypełniamy formularz.
  • Po rejestracji należy się jeszcze zapisać do systemu projektu, wpisując dane potrzebne do realizacji zadań i wymogów, związane z realizacją wyznaczonych celów - np. do zakupu biletów i wyjazdu będą potrzebne informacje o numerze paszportu i jego daty ważności, do ubezpieczeń - adres i numer pesel data urodzenia, numer telefonu do pilnych kontaktów itp.
  • Należy zapisywać osoby oddzielnie. Czyli każde wysłanie formularza dodaje nową osobę
  • Można edytować wpisy osobno klikając na podpozycje "EDYCJA  WYCIECZEK" najeżdżając na pozycje ZAPISZ SIĘ
  • W edycji pojawia się 5 nowych pól, które wypełniamy później. Pole DATA WYLOTU i TELEFON NA MIEJSCU. Wypełniamy jeśli już wiemy co wpisać. Tak samo DATA PASZPORTU DO i NUMER PASZPORTU.
  • Usuwaniem wpisów zajmuje się administrator po napisaniu stosownego maila.
  • Zmiany przydziału na poszczególne wyprawy dokonuje administrator, na wniosek osoby zainteresowanej taką zmianą, w miarę możliwości logistyczno - organizacyjnych.
  • O wszelkich zmianach prosimy jak najszybciej powiadomić administrację projektu. 
  • Zachęcamy z skorzystania z FORUM

UWAGA!! 

Rejestracja na portalu wyprawy.ekovitaren.pl  nie jest równoznaczna z deklaracją zapisu na tą wyprawę - po zarejestrowaniu logujemy się i wchodzimy w opcję zapisu!!

Jeśli wystąpią jakieś inne problemy i prosimy o kontakt mailowy kolejno na maile : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ekipa ekovitaren.pl